E-Porady Konsumenckie

Dzięki tej usłudze można wygodnie i sprawnie w formie elektronicznej uzyskać od Powiatowego Rzecznika Konsumentów bezpłatną poradę w zakresie ochrony interesów konsumenta. Dostępne do przeglądania są również najczęściej zadawane pytania wraz z odpowiedziami.

Uwaga!  Dodawać zapytania w usłudze e-Porady Konsumenckie mogą tylko zalogowani użytkownicy.  Wymagane jest posiadanie konta na platformie e-Urzędu lub na platformie ePuap (Logowanie przez ePuap). Aby założyć konto na platformie e-Urzędu należy w prawym górnym rogu wybrać link Załóż konto.

Wszystkie pytania Internautów trafiają na skrzynkę e-mail Powiatowego Rzecznika Praw Konsumentów, który odpowiedź (poradę konsumencką) wysyła bezpośrednio na adres e-mail użytkownika, który przesłał zgłoszenie.

Wyświetlanie 3 rezultatów.